Oskuld tills nu...

Hej hela världen!
 
Jag var helt klart en oskuld på att blogga tills det att Jessica-ekholm kom in i bilden.
Hon spräckte mig! haha....


Kort och gott om mig själv

Helena , närmsta vänner och familj kallar mig Nena.
19år, bor mitt ute i ingenstans och jag stormtrivs trots att bussarna är inget att lita på!
Har min stora kärlek som jag bor sambo med, han är mitt allt! - Någon jag kan döda för.
Stolt Djurgårdare
Då jag har en gubbe som älskar att kolla på film/serier har jag nog sett det mesta.
Har fastnat för en serie, One Three Hill - skjukt bra och mycket intressant då man som ung människa kan sätta sig in en annan ung människas liv.









 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Go Helena! Ännu en person jag dragit ner i bloggträsket haha

2008-10-02 @ 12:51:24
URL: http://jessicaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0