Dålig dag blir bra

Sitter hemma i soffan, ikväll igen...

Jag kanske skall uppdatera lite info om mig.  I Januari 2007 vad jag med om en bussolycka.
Detta gav mig en nackskada som i sin tur har gett mig diskbråck i nacken. Detta är hemskt!

Jag har väldigt stora smärtor varje dag och natt.  Under nätterna så brukar jag inte sova mer än 3 timmar.
Men iaf, jag har sedan 2 veckor tillbaka fått en konstig biverkning av smärtan. Jag började kräkas då det gjorde allt för ont.

Har sedan i onsdags natt stått på alla 4 vid antal olika tillfällen. Äckligt.
Jag har självklart gått till doktorn och bett om hjälp, dom säger att jag skall ta mig en trala-la tablett och stanna hemma.

Visst är det skönt att vara hemma då man är såhär, men inte kul.
 Menar, man tjänar inga pengar på att vara hemma, man hinner tänka på livet och framtiden alldeles för mycket.
Och så får man skuldkänslor då chefen är ens vän. Suck!




Klockan är nu 22,18  och Gubben har ännu inte kommit hem från jobbet. - Jag saknar honom, oerhört mycket.
Han berättade för mig att jobbet eventuellt skulle lägga om arbetstiderna nästa vecka, detta innbär att han kommer att komma hem tidigare. =)


Sitter och sneglar på katten som snarkar med ett visslande ljud, haha...
Så söt, han ligger på rygg med alla tassar i vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0