Dää lugnt!

Sitter på jobbet, faktiskt en ovanligt lugn dag!   Telefonen har varit lugn, mailboxen lugn....

- Känns lite som lugnet före stormen...



Jag och gubben drog hem till hans föräldrar igår. Vi tog med oss vår katt så han fick träffa Tusse!
Tusse= Katternas monster - Alltså Gubbens föräldrars katt.


Tusses och Lazys första möte var lagom intressant. Dom mest nosade, petade och gick i cirklar runt varandra. 
Vi trodde att allt var lungt. * PANG, MAJUU, MJAUUSKRIIIIK *

Dom flög på varandra! 

Vi slängde in en skål med vatten i badrummet, och båda katterna med huvudet före.  - Detta resulterade i en god natts sömn för mig och Dirk då vi sov på övervåningen och dom var inlåsta på undervåningen. 

Vi släppde ut dem på morgonen, inga problem där inte! 


Det ska bli intressant att se hur mycket saker det är som ligger på golvet när jag kommer hem!




Förresten, är det någon som har jobb till min stackars Jessicatt?  Hjälp henne på traven!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jessicatten har jobb på lördag och intervju idag. Full rulle vetty :)

massa puss

2008-11-05 @ 09:47:19
URL: http://jessicaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0