Middag hos mor och far...

Hej allihopa.

Vet inte varför, men är skit trött, ledsen och öm i kroppen.   Det har ändå varit en bra dag på jobbet. Telefonen har ringt på bra, och faktiskt så har bara 10 % varit arga och sura... Observera att jag lyckats prata runt  ca. 5 % och vända på deras åsikter om hur surt vi gör deras liv.


Kom precis innanför dörren hos mamma och pappa, vi är bjudna på middag här ikväll.
Pappas kusin från paris har kommit för att hälsa på oss. Hon stannar bara i ett par dagar.... Tror det var 1,5 år sedan jag träffade henne.




Herre min gud, jesus, kristus och alla vad de nu heter... Är det möjligt att åka på någon slags depp-period? 
Trodde det mest var massa bullshit, att alla liksom förknippar mörker med att man måste vara nedstämd. 


Känns som om allt bara är att prutta på ................ BLÄ!

En sak att se fram emot iaf,     vår voffsing kommer snart   :) 



 

Gud, saknar verkligen Dirk.     Hoppas att han kommer snart.     Skall hålla om honom hårt och länge.




 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Inte deppa ihop nu hjärtat bara för att jag inte är hemma och kan kramas! Kommer ju snart! :)

2008-12-30 @ 11:19:12
URL: http://jessicaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0